Niskie libido u mężczyzn. Jak je podnieść?

Wpływ na poziom libido ma wiele elementów.  To zarówno aspekty środowiskowe, jak i indywidualne predyspozycje każdego człowieka. Mężczyźni mogą odczuwać niemal nieustanną ochotę na seks, bądź mieć bardzo niski poziom libido.

Z alarmującym stanem mamy do czynienia w sytuacji, gdy naturalny popęd seksualny uległ znaczącemu obniżeniu w dłuższym czasie.  Mogły się do tego przyczynić nerwy, stres, nieodpowiednia dieta, używki, a nawet choroby. Co zrobić, by przywrócić naturalny poziom libido u mężczyzn?

Dieta na libido – co jeść, by mieć ochotę na seks?

Dieta ma znaczący wpływ na poziom odczuwanego popędu seksualnego. Włączanie do jadłospisu afrodyzjaków i ziół oraz eliminowanie z niego tłustych potraw może w krótkim czasie wzmóc ochotę na seks.

Mężczyźni chcący zwiększyć poziom libido powinni jeść m.in. ostrygi. Są one cennym źródłem cynku, który poprawia krążenie oraz odpowiada za produkcję testosteronu i spermy. Warto także sięgać po zielone warzywa, takie jak kapusta, brukselka i szpinak. Zawarty w nich kwas foliowy pozytywnie oddziałuje na serce oraz dodaje energii.

Wśród składników spożywczych wzmacniających potencję wymienia się również czosnek, który ułatwia osiągnięcie erekcji, cynamon wspierający układ krążenia oraz bazylię działającą na zmysły.

Suplementy diety podnoszące libido

Inną metodą wsparcia libido jest zażywanie leków i suplementów diety. Lekarze i farmaceuci zalecają mężczyznom stosowanie Kamagra i Viagry, jako środków wzmagających potencję.

Na czym polega ich działanie?

Zażycie tabletek pomaga osiągnąć wzwód i odbyć współżycie. W skutek działania leków obecne w prąciu naczynia krwionośne są rozluźniane, a dzięki temu łatwiej jest uzyskać erekcję. Zastosowanie środków na potencję poprawia pewność siebie i pozytywnie wpływa na ochotę na seks.

Co jednak najważniejsze, Viagrę i Kamagrę mogą przyjmować panowie w każdym wieku. Przed zażyciem warto zapytać lekarza o szczegółowe działanie tabletek, a także stosować się do przeciwwskazań z ulotki dołączonej do opakowania.

Zwróć uwagę na prowadzony styl życia

Często lekceważonym aspektem w diagnozowaniu kłopotów z libido jest prowadzony tryb życia. Negatywny wpływ na potencję u mężczyzn ma niska aktywność fizyczna, spożywanie dużej ilości słodyczy i fast foodów, a wreszcie uzależnienie od używek.

Wprowadzenie drobnych zmian w codziennej rutynie może przynieść zauważalne skutki w krótkim czasie. Warto przyjrzeć się także środowisku pracy. Słabszy popęd seksualny może być efektem dużej ilości obowiązków zawodowych, czemu towarzyszy stres i napięcie. W tym wypadku zaleca się rozpoczęcie aktywności fizycznej.

“Oczyszczenie umysłu” podczas kilkunastominutowego biegu lub dłuższego spaceru pomoże się rozluźnić, rozładować negatywne emocje i pobudzić krążenie. W efekcie zwiększy się także chęć na współżycie.

Koniec z rutyną w sypialni!

Może okazać się, że przyczyną niskiego popędu seksualnego jest… nuda w łóżku. Seks pomiędzy wieloletnimi partnerami może z czasem zamienić się w mechaniczną czynność, pozbawioną uczuć i namiętności.

Myślenie o współżyciu nie przyprawia o dreszczyk emocji, a więc chęć na stosunek jest niewielka. Jak rozwiązać ten problem? Wystarczy, by wraz z partnerką poeksperymentować. Klasyczny seks warto uzupełnić użyciem gadżetów erotycznych, czy spełnieniem seksualnych fantazji.

Warto spróbować odgrywania ról, przebieranek lub użyć akcesoriów do BDSM. To często wystarczy, by przywrócić ochotę na seks! Warto reagować już na pierwsze oznaki słabnącego libido. Ich przyczyną może być nieodpowiednia dieta, stres, czy słaba aktywność fizyczna.

Poprawę popędu seksualnego u mężczyzn przynieść może zmiana dotychczasowego trybu życia lub sięgnięcie po suplementy diety. Niekiedy pomaga także przełamanie rutyny w sypialni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *